Estar cerca de vos me vuelve loco Verte correr me hace perezoso Intentás comprar un lugar en mi cabeza Diciéndome líneas que ya leí Diciendo mi nombre para intentar confundirme Decilo de nuevo, empezás a perderme
Está bien, estoy bien Pasa todos los días Es todo lo mismo Pero no estoy ciego
Es todo de vos, no yo Todo sobre las cosas que esperás que yo sea No hay suficiente tiempo para vivir Y todo lo que esperás que yo de Es todo de vos, no yo Es todo de vos, no yo
Armás mi prisión, ladrillo a ladrillo Comer tus palabras me vuelve enfermo Tenés lo que querés porque nada es sagrado Estás leyendo mi mente y dejándome desnudo Decís que debo dar antes de recibir Uno de estos días lo voy a creer.
Es todo de vos, no yo Todo sobre las cosas que esperás que yo sea No hay suficiente tiempo para vivir Y todo lo que esperás que yo de Es todo de vos, no yo Es todo de vos, no yo
Es todo de vos, no yo Todo sobre las cosas que esperás que yo sea No hay suficiente tiempo para vivir Y todo lo que esperás que yo de Es todo de vos, no yo Es todo de vos, no yo... ----------------------------------------------- Being round you is driving me crazy Watching you run is making me lazy You're trying to buy a place in my head Telling me lines I've already read Speaking my name to try to confuse me Say it again you're starting to lose me
That's alright I'm okay It happens every single day It's all the same But I'm not blind
It's all about you not me It's all about the things that you're expecting me to be There's not enough time to live And all that you're expecting me to give It's all about you not me It's all about you not me
You're building my prison brick by brick Eating your words is making me sick You get what you want Cause nothing is sacred You're reading my mind And leaving me naked You say I gotta give before I receive it One of these days I'll believe it.
That's alright I'm okay It happens every single day It's all the same But I'm not blind
It's all about you not me It's all about the things that you're expecting me to be There's not enough time to live And all that you're expecting me to give It's all about you not me It's all about you not me
|