Today I will be your savior Tomorrow ‒ a demon You crave my erratic behavior And watch my every move
Obsession at all cost You'll be the death of me Broken and torn apart Why can't you let me be?
You build me up You break me down Until I'm falling to pieces I crash and burn I never learn I'm your guilty addiction
Build me up Break me down
Tonight I am the new messiah You deify When I'm no longer desired I'll be crucified
The one who's free from sin The first to cast the stone Fighting the fear within I won't be left alone
You build me up You break me down Until I'm falling to pieces The price I pay To live this way And the fantasy stays alive
I can't live up I can't let down And leave you falling to pieces I crash and burn I never learn I'm your morbid obsession.
You build me up You break me down Until I'm falling to pieces The price I pay To live this way And the fantasy stays alive
I can't live up I can't let down And leave you falling to pieces I crash and burn I never learn Your iconic fixation
Hoy voy a ser tu salvador y mañana un demonio. Me reprochás por mi comportamiento errático y vigilás cada uno de mis movimientos.
Obsesión a cualquier costo. Vas a ser mi muerte. Roto y destrozado. ¿Por qué no me dejás ser?
Vos me armás, Vos me rompés, hasta que caiga en pedazos. Choco y ardo, nunca aprendo. Soy tu adicción culposa.
Armame. Rompeme.
Hoy soy el nuevo mesías que adorás. Cuando no me desees más seré crucificado.
Quien esté libre de pecar la primera piedra tirará. Luchando contra el miedo interior no voy a dejar que me abandonen.
Vos me armás, Vos me rompés, hasta que caiga en pedazos. El precio que pago para vivir así y la fantasía continúa.
No puedo estar a la altura ni puedo estar por debajo y dejar que caigas en pedazos. Choco y ardo, nunca aprendo. Soy tu morbosa obsesión.
Armame. Rompeme.
Vos me armás, Vos me rompés, hasta que caiga en pedazos. El precio que pago para vivir así y la fantasía continúa.
No puedo estar a la altura ni puedo estar por debajo y dejar que caigas en pedazos. Choco y ardo, nunca aprendo. Tu icónica fijación.
Armame. Rompeme.
Armame. Rompeme.
|